ژل (فیلر) بلترو     

به مرور زمان با افزایش سن، تولید مرطوب کننده های طبیعی پوست نظیر اسید هیالورونیک کاهش می یابد و این مسئله در ابتدا منجر به پیدایش خطوط ظریف در چهره شده و متعاقبا این خطوط ظریف تبدیل به چین و چروک های عمیق در پوست می شوند.

اسيد هيالورونيك، يك ماده طبيعى است كه در همه موجودات زنده وجود دارد. غلظت هاى زیاد این ماده در بافت همبند، در مايع اطراف چشم، ساختار غضروف و مایع مفصلی وجود دارد. با افزایش سن، غلظت و مقدار آن کاهش می یابد و این کاهش در پوست سبب شلی پوست و ایجاد چروک می گردد

بلترو، طیفی از فیلرهای پوستی را به افرادی که به دنبال یک ظاهر جوان تر اما کاملا طبیعی هستند، ارائه می دهد.

کمپانی   Merzتنها تولید کننده ژل های هیالورونیک اسید با تکنولوژی منحصر به فرد  DCLT است که توانسته با بهبود سه خاصیت رئولوژیکی ژل، شامل: خاصیت یکنواختی (Cohesivity) و کشسانی  (Elasticity) و شکل پذیری ژل ،(Plasticity) طیف وسیعی از ژل های بلترو با کاربردهای گوناگون تولید نماید و نیز سبب استحکام و ماندگاری بی نظیر آن گردد.

تنوع بی نظیر محصولات بلترو امکان برطرف نمودن چروک ها، بازیابی حجم از دست رفته صورت و افزایش حجم گونه ها و لب ها، آبرسانی و جوانسازی دست و صورت و گردن را فراهم می سازد.

همچنین با افزودن ماده بیحسی لیدوکائین به ژل ها، سبب افزایش راحتی بیماران در مناطق تزریق می گردد.

از مزایای ژل های بلترو می توان به حصول نتیجه سریع، راحت و طبیعی اشاره کرد. همچنین با به کارگیری نازک ترین سوزن ها، تزریقی آسان و بدون درد را تضمین می نماید. ژل های بلترو مناسب برای انواع مختلف پوست با کمترین عوارض جانبی می باشد. این ژل کاملا ایمن است به گونه ای که تاکنون، عوارض جانبی جدی از آن گزارش نشده است.

برتری دیگر این است که فیلر بلترو از نوع بالانس، مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا (FDA)  می باشد.

همچنین تزریق سطحی ژل بلترو بدون اثر تیندال (بازتابش نور پس از برخورد به ذرات نیمه جامد ژل در سطوح بالایی پوست) سبب محبوبیت این ژل نزد پزشکان و بیماران گردیده است.  

فیلر سافت   

فیلر هیدرو 

فیلر بالانس 

 

فیلر اینتنس  

فیلر والیوم