دستگاه سفت کننده پوست اولتراسل (ULTRAcel) 

در سال های اخیر پزشکان برای جوانسازی پوست و برطرف نمودن چین و چروک های صورت دو تکنیک RF Fractional و هایفو Hifu را به مراجعین خود پیشنهاد می دهند چرا که این دو تکنیک همزمان با اثر بخشی فوق العاده، از ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشند.

شرکت jeisys کره به عنوان کمپانی پیشرو در استفاده از تکنیکRF Fractional  و پس از کسب موفقیت در دستگاه اینتراسل"INTRAcel"، دستگاه جدیدی را با اضافه کردن تکنولوژی Hifu به بازار عرضه نموده است. این دستگاه با نام اولتراسل به عنوان گامی بزرگ در پیشبرد تکنیک های جوانسازی محسوب میشود.

 

در دستگاه اولتراسل از دو روش RF fractional و Hifu استفاده شده است. علت ادغام این دو تکنیک با هم آن بوده است که نتایج بالینی این دو روش نشان داده  که سیستم هایفو به تنهایی پاسخگوی نیاز بیماران  نبوده است و برای کسب نتایج بهتر نیاز به درمان ترکیبی می باشد. شرکت Jeisys دستگاه Ultracel را با سه هندپیس جوانسازی روانه بازار کرده است. این دستگاه شامل سه هندپیس، RF و GFR می باشد که سه لایه پوست اپیدرم، درم فوقانی و SMAS را هدف قرار می دهد.

دستگاه اولتراسل از دو بخش هایفو (امواج اولتراسوند) و RFفرکشنال (امواج رادیویی) که خود شامل دو تکنیک FRM و GFR میباشد، تشکیل شده است که به سیستم لیفتینگ بدون جراحی نیز شهرت دارد. اثرات درمانی شگفت انگیز دستگاه اولتراسل و رضایت مراجعین در کنار عدم بازگشت نتایج درمانی و نیز فقدان دوره نقاهت، بدون عوارض جانبی، موجب افزایش چشمگیر طرفداران این دستگاه در اقصی نقاط جهان شده است.

1) هایفو (High-intensity focused ultrasound)

استفاده از امواج اولتراسوند تحولی عظیم در جوانسازی پوست به روش غیرتهاجمی ایجاد کرده است. در جوانسازی با استفاده از تکنیک هایفو، امواج اولتراسوند با تمرکز بسیار بالا، به لایه درم و SMAS ارسال میشود. سلول های پوست در اولین جلسه (اولتراسل تراپی) فعال شده و شروع به بازسازی پوست میکنند که منجر به بهبود قوام پوست، رفع شل شدگی و افزایش خاصیت الاستیسیته پوست، صافتر شدن و کاهش منافذ باز پوستو شفافتر شدن آن میگردد.

مزایا:

  •  روشی غیر جراحی و غیر تهاجمی
  •  بدون نیاز به زمان ریکاوری
  •  بدون عوارض جانبی
  •  درمان یک جلسهای
  •  کلاژن ساز

 

2) تکنیک FRM (Fractional Radio Frequency Micro Needle)

از قابلیتهای تکنولوژی FRM، هدف قرار دادن مستقیم لایه درم (میان پوست) برای تحریک کلاژن سازی در بافت، با استفاده از سوزن هایی به قطر 120 میکرون با روکش طلا و نیز هدف قرار دادن لایه اپیدرم (رو پوست) به کمک تیپ سطحی (Superficial) به منظور از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست میباشد.

تکنولوژی سوزن:

  •  بکارگیری جدیدترین تکنولوژی در ساخت سوزن ها (سوزن های عایق دارای روکش طلا)
  •  قابلیت تشخیص مقاومت پوست به صورت هوشمند و انتشار RFمتناسب با میزان مقاومت پوست
  •  بیشترین تراکم سوزن (7 در 7)

3) تکنیک GFR (Grid Fractional Radio Frequency)

امواج رادیو فرکانسی را به صورت شبکه های گرمایی بر روی اپیدرم تابانیده و مناطق یکسان گرمایی را در درم فوقانی ایجاد میکند. این روش به صورت کاملاً غیر تهاجمی در اثربخشی هر چه بیشتر درمان به صورت ترکیبی با امواج اولتراسوند و نیز رفع چین و چروکهای پوست به تنهایی بسیار کارآمد است.