دستگاه CoolSculpting موثرترین روش غیر جراحی لاغری

دستگاه CoolSculpting تنها روش غیرجراحی جهت کاهش لایه چربی بدن می باشد که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA مورد تایید قرار گرفته است. این دستگاه، مناسب ترین روش برای از بین بردن چربی هایی می باشند که به درمان با رژیم و ورزش مقاوم هستند. شایان ذکر است که نتایج بدست آمده، نتایجی قابل توجه و ماندگار می باشند.

 

نحوه کار CoolSculpting چگونه است؟

روش CoolSculpting به طور موثر سلول های چربی مقاوم به درمان زیر پوست را هدف قرار می دهد. سلول های چربی مورد درمان کریستالیزه می شوند، سپس می میرند. با گذشت زمان از سه هفته تا سه ماه، سیستم دفاعی بدن شما به طور طبیعی چربی که اکنون به سلول مرده تبدیل شده است را دفع می نماید.

 

  • بسیاری از ما به رغم رژیم غذایی و ورزش، چربی های سرسخت مقاوم به درمان داریم.
  • فن آوری CoolSculpting موجب تبدیل سلول های چربی هدف به کریستال می شود.
  • در طی چند هفته، بدن شما به طور طبیعی چربی ها را دفع می کند و سلول های چربی که به صورت مرده درآمده اند را از بین می برد.
  • نتایج CoolSculpting طولانی مدت هستند زیرا در این روش تعداد سلول های چربی تحت درمان کاهش می یابند.

نواحی قابل درمان با CoolSculpting شامل:

غبغب، شکم، پهلو، بازوها، پشت کتف، کنار سینه، داخل ران، خارج ران، پشت ران، زانوها و بزرگی پستان مردان (ژنیکوماستی)

 

 

از CoolSculpting چه توقعی می توان داشت؟

بدن هر فرد متفاوت است، برای رسیدن به هدف پیکر تراشی، کاهش سایز و در نهایت از بین بردن چربی های انباشته و مقاوم به درمان، پزشک شما می تواند یک طرح درمان را طراحی کند که نتایج مورد نظر شما را برآورده سازد. CoolSculpting  روشی جامع جهت شکل دهی به تمام نواحی بدن شماست. درمان نواحی مختلف بدن و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز به توصیه پزشک شما انجام خواهد گرفت که در نتیجه بدنتان به شکل دلخواه در خواهد آمد.

روش CoolSculpting به ویژه برای کسانی طراحی شده است است که چربی اضافی در نواحی ذکرشده دارند. بر خلاف روشهای جراحی که منجر به از دست دادن وزن (به عنوان مثال، بای پس معده) می گردند، روش CoolSculpting یک راه حل کاهش سایز برای افرادی است که دچار اضافه سایزهستند و یا نیاز به فرم دهی اندام ها دارند. بسیاری از کارشناسان CoolSculpting را جایگزین غیر جراحی لیپوساکشن می دانند.

CoolSculpting  به عنوان درمان غیر جراحی کاهش سایز در دنیا مطرح شده که روشی موثر و ایمن می باشد.

 

سوالات احتمالی در ارتباط با  CoolSculpting

سوال: هزینه درمان با CoolSculpting چقدر می باشد؟

جواب: هزینه درمان با این روش بسته به نواحی مورد درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و هدف نهایی و مورد درخواست شما متغیر است. بنابر این طرح درمان انفرادی به شما پیشنهاد خواهد شد که متناسب با شکل بدن شما، خواسته شما و همچنین  بودجه مورد نظر شما باشد. 

سوال: حین درمان با CoolSculpting چگونه حسی خواهید داشت؟

جواب: حین درمان از یک پد حاوی ژل به همراه اپلیکاتور دستگاه استفاده می شود. اپلیکاتورهایی که با استفاده از فشار مکشی (وکیوم)، ناحیه مورد درمان را به درون اپلیکاتور مکش می کند، بنابراین حس مکش و فشار ایجاد می شود. پس از آن سرمایش کنترل شده به ناحیه مورد درمان منتقل می گردد که در نتیجه آن، شما احساس سرما، بی حسی، گزگز و مور مور در ناحیه مذکور خواهید داشت که این احساس طی 10 دقیقه پس از انجام کار به علت بی حس شدن کاهش خواهد یافت.

در طی درمان شما می توانید کتاب بخوانید، ایمیل چک کنید و یا چرت بزنید. پس از انجام کار قادر خواهید بود که بلافاصله فعالیت های روزمره را از سر بگیرید.

سوال: چربی ناحیه مورد درمان چگونه دفع میگردد؟

جواب: پس از آن که سلول های چربی کریستالیزه شدند، بدن به صورت طبیعی آن را پردازش کرده و سیستم دفاعی بدن چربی هایی که تبدیل به سلول های مرده در بدن شده اند را دفع می کند. این سلول ها پس از دفع برای همیشه از بین خواهند رفت.

سوال: درمان با CoolSculpting واقعا موثر است؟ نتایج چه زمانی قابل مشاهده خواهند بود؟

جواب: بله، فرآیند CoolSculpting تا 95% رضایت بیمار را به همراه داشته است. مرکزی که به آن مراجعه می نمایید به شما کمک خواهد کرد تا طرح درمانی منحصر به فرد با توجه به نیازهای بدن شما را انجام دهد. نتایج در بعضی از بیماران حتی پس از سه هفته قابل مشاهده هستند اما تاثیر گذاری قابل توجه را معمولا میتوان بین 1 الی 3 ماه پس از درمان مشاهده کرد.

سوال: آیا پس از درمان نیاز به مکمل های خاص و یا برنامه رژیم غذایی و ورزش خواهید داشت؟

جواب: بعد از درمان باCoolSculpting  نیاز به هیچ مکملی نخواهید داشت. همچنین شما نیازی به تغییر عادت ها و شیوه زندگی خود ندارید. بسیاری از بیماران پس از درمان با CoolSculpting احساس می کنند انگیزه بیشتری برای مراقبت از بدن خود دارند.

سوال: در صورت اضافه وزن پس از درمان چه رخ خواهد داد؟ (تغییر روش و سبک زندگی که منجر به اضافه وزن میگردد)

جواب: بسیاری از مراجعین پس از مشاهده نتایج اولیه سعی بر حفظ و ثبات آن می کنند. اگرچه در صورت اضافه وزن حین فرآیند درمان حجم سلول های چربی باقی مانده به علت جذب چربی اضافی ممکن است افزایش یابد.