برند ای سی ام-ACM

Laboratoire dermatologique ACM یک آزمایشگاه درماتولوژی مستقل فرانسه است که در سال 2001 تاسیس شده است. این آزمایشگاه به عنوان یک واحد تخصصی پوست، تولید و عرضه داروها، محصولات آرایشی، مکمل های غذایی و دستگاه های پزشکی نوآورانه در جهان شناخته شده است.

توسعه محصولات این شرکت، با بهره گیری دقیق و همکاری نزدیک با یک کمیته تخصصی شامل:  متخصص پوست، زیست شناسان و شیمیدان ها - برای ارائه راه حل های نوآورانه، جهت رفع نیازهای بیمار و انتظارات پزشکان انجام می گیرد.

محصولات شرکت ای سی ام با مواد اولیه مطمئن با اثبات اثربخشی و کارایی و پایداری محصول قبل از بازاریابی دقیقا ارزیابی می شود، تمامی مراحل توسط متخصصین و مطالعات علمی پشتیبانی می شود.

رویکرد خلاقانه ما بر پایه یک استراتژی نوآورانه واقعی است که ایجاد کننده همکاری بین صلاحیت های مختلف درون شرکت است. تمام محصولات ما در فرانسه ساخته شده و مطابق با روشهای نوین تولید است.

اظهارات مدیر اجرایی شرکت ای سی ام :

ACM دارای آزمایشگاه تحقیق و توسعه مستقل برای خودش است. ما در 5 سال گذشته 5 اختراع ثبت کرده ایم. مزیت هر محصول از طریق آزمایش، مطابق با ارزشهای شفافیت و صداقت ما نشان داده می شود. ارزش های شرکت بر اساس سه ارزش اساسی بنیان گذاشته شده است: صداقت، جاه طلبی و الزام. صداقت و شفافیت، ستونهای رویکرد ما است، جاه طلبی برای توسعه راه حل های نوآورانه، محصولات مراقبت از پوست پوستی منحصر به فرد و غیرقابل اطمینان، الزام برای تضمین محصولات مراقبت موثر با بالاترین درجه ایمنی پوست، کار با تیم های متضاد و قوی که متشکل از تخصص های مختلف (متخصصین پوست، شیمی، بیوشیمی ها) است، ما را قادر می سازد و خلاقیت ما را تحریک می کند تا هدف های مشترک را با احترام و اعتماد دنبال کنیم. 

(تیری لوئیله نایزورل رئیس و مدیر اجرایی)

آدرس سایت: www.labo-acm.com

 

نمونه محصولات این برند فرانسوی:

سرم ضدچروک دالیس ویتامین C و E ای سی ام

ماسک ضدلک دپی وایت ای سی ام

 

کرم ضدآفتاب +SPF50 رنگی بژ روشن سنسیتلیال ای سی ام