برند درمدن DERMEDEN

لابراتوار درمدرن در سال ۲۰۰۸ میلادی، با نظر گروهی از متخصصان پوست فرانسوی که بر روی محصولات ضد چروک فعالیت می‌نمودند و بر پایه ایده‌ای از بخش طرح و توسعه تجاری این شرکت، در فرانسه تاسیس گردید.

درمدن تمرکز خاص خود را بر روی تولید محصولات تخصصی پوست، جهت برطرف کردن عارضه‌های پوستی ناشی از نور خورشید بر اساس تحقیقات پیشرفته متخصصان پوست بنا نهاده است. فرمول‌های تخصصی بکار رفته در محصولات درمدن، شامل ترکیباتی با اثر بخشی بی‌نظیر، در سه پروتکل مناسب برای هر لحظه از نیاز شما در طول شبانه‌ روز نتیجه سال‌ها تجربه می‌باشد. این پروتکل ها عبارتند از:

1- پروتکل روز( (Day Protocole

2-پروتکل مراقبت‌های ویژه پوست ( (Specific Protocole

3-پروتکل شب ( (Night Protocole

ماده موثره قوی، بافتی سبک، نتایج مشهود، مراقبت و محافظت ۲۴ ساعته از پوست همراه با لذت واقعی استفاده از محصولات، درمدن را برندی تخصصی مورد تایید و توصیه بسیاری از متخصصان پوست و کلینیک‌های زیبایی قرار داده است.

 اصول ارزشی شرکت درمدن همواره توسط سه ارزش اساسی، پایه گذاری شده است.

 زیبایی شناسی عاشقانه

تخصص درمدن در روند منفی سازی پیری، منحصر به فرد است. محصولات این شرکت حاوی مواد فعال قوی برای ساده کردن عملیات زیبایی روزانه شما و حفظ، درمان و بازسازی زیبایی پوست شما است.

درجه تاثیر محصولات

کارایی فرمولاسیون فرمول ها در آزمایشگاه های درمدن، تحت هدایت دکتر باچوت، تضمین می کند که پروتکل ها برتری دارند. از آنجا که علم ما در محصولات ما قرار دارد، غلظت مواد معدنی شناخته شده جهان، فعالیت های پزشکی و نتایج اثبات شده بسیار مهم است.

زیبایی گرایی

 به عنوان ترکیبی کامل از زیبایی و احساسات تعریف شده است ... زیبایی هویت ما، محصولات ما و ماموریت ما با احساس نور و لذت حسی حاصل از بافت محصولات ما به منظور تقویت لذت بردن از استفاده از محصولات ما هر روز برای اثربخشی محصولات ما است.

امروزه محصولات درمدن در بیست کشور جهان نمایندگی دارد.

آدرس سایت: www.dermeden.fr

 

 

نمونه محصولات برند فرانسوی درمدن:

پاک کننده کامل آرایش صورت و چشم درمدن

 کرم شب ضد چروک قوی دور چشم درمدن

کرم مراقبت روز SPF25 درمدن