با مدیو استار MeDioStar تکنولوژی بدون رقیب درمان موهای زائد آشنا شوید

دستگاهMeDioStar  مناسب ترین دستگاه برای پزشکانی است که می‌خواهند با پیشرفته ترین، به روز ترین و کارآمد ترین تکنولوژی روز دنیا به درمان بپردازند. این دستگاه با تلفیق دانش مهندسی شرکت Asclepion آلمان و دانش اپتیک شرکت ZEISS به بازار عرضه گردیده است. این دستگاه با انرژی j200، توان W 2400 و عرض پالس ms 400-20 موفق به کسب تاییدیهFDA  آمریکا و CE اروپا شده است.

این دستگاه دارای 4 هندپیس اختصاصی است که هر کدام دارای مزایا و قابلیت های ویژه ای هستند:

  • تکنولوژی Twin Wave:

این تکنولوژی یکی از مهمترین مزایایMeDioStar  می باشد. به کمک این تکنولوژی دو نوع لیزر با طول موج 810 و 940 نانومتر بطور همزمان بر سطح پوست تابیده می شود، تا بهترین نتیجه درمان حاصل شود.

اکثر افرادی که تجربه لیزر موهای زائد را داشته اند، پس از مدتی موهای جدیدی بر روی پوست آنها ظاهر شده است، دلیل آن، موهایی است که در فاز خواب بوده و تحت تاثیر کامل لیزر قرار نگرفته اند و پس از مدتی وارد فاز رشد گشته اند. حال با تکنولوژی Twin Wave این مشکل به خوبی حل شده است.

در تکنولوژی Twin Wave، لیزر 810 نانومتر پس از برخورد به پوست، جذب ریشه مو شده و حرارت ریشه مو را افزایش می دهد. با افزایش حرارت، ریشه مو تخریب شده و مو از بین می رود. اما لیزر 940 نانومتر علاوه بر جذب در ریشه مو وظیفه دارد تا عروق اطراف ریشه مو را منعقد نماید. منعقد نمودن عروق خون رسان به معنای قطع راه تغذیه ریشه مو و نهایتا از بین بردن آن می باشد. با توجه به اینکه لیزر 940 نانومتر دارای ویژگی های عمق نفوذ بیشتر و جذب در خون می باشد، کمک می کند تا موهای عمقی که هنوز رشد نکرده اند از بین رفته و حتی عروق خون رسان ریشه موهایی که هنوز در فاز خواب می باشند را منعقد نماید.

ترکیب همزمان دو لیزر باعث تخریب ریشه مو و عروق اطراف آن می شود و موجب می شود تا بسیاری از موهای زائد قبل از رویش از بین بروند و شما حتی آنها را بر روی پوست خود نبینید.

  • کولینگ 360 درجه هوشمند:

یکی از نگرانی های رایج در هنگام لیزر موهای زائد، درد، سوختگی و قرمزی شدید پوست است. سیستم کولینگ هوشمند تعبیه شده بر روی هندپیس، به صورت ˚360 اطراف آن را در برگرفته است. این کولینگ که از آلیاژ ویژه‌ای ساخته شده ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می‌شود. این سیستم به محض افزایش دمای سطح پوست، دمای کولینگ را تا رسیدن به پوست خنک کاهش می‌دهد و به قدری دقیق عمل می‌کند که حرارت لازم جهت رفع موهای زائد به هیچ عنوان کاهش نیافته و بیمار با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان برساند.

  • تکنولوژی Smooth pulse برای سرعت بیشتر و امنیت بالاتر:

یکی دیگر از مزایای لیزر MeDioStar تکنولوژیSmooth Pulse  است. در واقع این تکنیک به پزشک این امکان را می دهد تا برای افرادی که آستانه تحمل آنها پایین بوده و حتی کمترین میزان درد را نمی توانند تحمل کنند، به راحتی به رفع موهای زائد بپردازند.

در تکنولوژی Smooth Pulse میزان انرژی لازم برای رفع تمامی موهای زائد، با میزان کمتر ولی در دفعات بیشتر به پوست فرستاده می شود. در نتیجه بدون کمترین میزان درد و خطر سوختگی، انرژی لازم به ریشه مو رسیده و آن را از بین می برد. ضمنا از آنجا که پزشک در این روش می باید لیزر را دو تا سه بار بر روی ناحیه درمان بتاباند. در نتیجه هیچ امکانی برای به جا ماندن موهایی که تحت تاثیر لیزر قرار نگرفته باشند، وجود ندارد.

  • بزرگترین اسپات سایز جهان:

رفع موهای زائد درمانی است که طی چند جلسه باید انجام شود. قطعا هرچه زمان هر یک از جلسات کوتاهتر باشد، وقت کمتری از شما تلف خواهد شد.

زمان طولانی انتظار در مطب یا کلینیک و صرف زمان زیاد جهت انجام لیزر یکی از مشکلات مراجعین برای این درمان می باشد. لیزرMeDioStar  با بهره گیری از اسپات سایز 9.1 سانتی متر مربع، انقلابی در این عرصه به وجود آورده است. به کمک بزرگترین اسپات سایز جهان، این دستگاه می تواند ناحیه کمر را در کمتر از 4 دقیقه لیزر نماید و حتی در شرایط ایده آل برای یک فول بادی، تنها 20 دقیقه زمان صرف خواهد کرد.

این مهم به شما و پزشک شما کمک می کند تا یک درمان سریع و راحت داشته باشید.

  • بهداشت پوست شما با Easy Clean:

پزشکان و مهندسین آلمانی شرکت Asclepion به خوبی می دانند که پوست شما یکی از ارزشمندترین اعضای بدن شماست. پس برای پیشگیری از انتقال بیماری راه حلی هوشمندانه ارائه کرده اند. برای همین منظور یک پوشش ضد حساسیت یک بار مصرف برای سطح تمامی هندپیس های این دستگاه تهیه نموده اند تا از تماس مستقیم هندپیس بر روی پوست شما جلوگیری نماید.

این امکان علاوه بر پیشگیری موارد فوق، مانع ایجاد آلودگی بر روی هندپیس می شود و به راحتی می توان سطح هندپیس را تمیز کرد.

تنوع مدل و هندپیس جهت کاربرد های درمانی متنوع:

  • MeDioStar XL:

MeDioStar XL با بهره گیری از تکنولوژی Twin Wave و بهره گیری از تابش هم زمان دو طول موج 810 و 940 نانومتر و از بین بردن فولیکول های مو و عروق تغذیه رسان و خون رسان به این فولیکول ها، به رفع موهای زائد به صورت بسیار اثر بخش می پردازد و همچنین دارای بزرگترین اسپات سایز دنیا به مساحت 9.1 سانتی متر مربع است که باعث شده رفع موهای زائد را با بالاترین سرعت به انجام رساند؛ شایان ذکر است که این هندپیس دارای کپ دیگری با ابعاد 3 سانتی متر مربع برای استفاده در قسمت های حساس و کوچک بدن مانند زیر بغل و بیکینی نیز هست.

از طرفی این هندپیس با استفاده از سیستم خنک کننده 360 درجه هوشمند و تکنولوژی Smooth pulse قادر به رفع موهای زائد، بدون احساس درد و با سرعتی بسیار بالا است.

  • MeDioStar Alex:

MeDioStar Alex  به دلیل جذب بالای طول موج 755 نانومتر در ملانین، حتی موهای نازک و روشن را می‌تواند با نتایج فوق‌العاده ای از بین ببرد، در نتیجه برای افرادی که پوست روشنی دارند (نوع پوستی 1 تا 3) مناسب است. هندپیس MeDioStar Alex دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به دستگاه های مشابه است که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

دیگر دستگاه های الکساندریت موجود در بازار به گونه ای طراحی شده اند که مراجعه کننده در حین رفع موهای زائد، درد بسیاری را تحمل می کند و باید از بی حسی استفاده نمود، همچنین زمان طولانی را باید برای یک فول بادی صرف کرد (بین یک الی یک ساعت و نیم) که این زمان هم برای مراجعه کننده و هم اپراتور طاقت فرسا است.

MeDioStar Alex با بهره‌گیری از مد Smooth Pulse این مشکل را حل کرده و امکان درمان سریع و بدون درد را فراهم آورده است.

از دیگر مزایای این دستگاه حذف کامل هزینه های مربوط به قطعات مصرفی است، در دستگاه های مشابه نیاز به تعویض قطعاتی مانند فلش لامپ وجود دارد که هزینه بسیار زیادی دارند و این امر موجب گرانی درمان می شود، شرکت Asclepion با بهره گیری از دانش خود، هندپیس را به گونه ای طراحی نموده است که هیچ گونه هزینه مصرفی ندارد.

 از دیگر اشکالات سایر دستگاه های الکساندریت، نیاز به کولینگ به روش اسپری یا استفاده از کولینگ بادی است، سیستم کولینگ هوشمند اتوماتیک تعبیه شده بر روی هندپیسMeDioStar Alex  ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می‌شود و نیازی به وجود دستگاه جداگانه ای جهت کولینگ در اتاق لیزر نیست.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هندپیس، اسپات مستطیلی شکل آن است، این مهم کمک می نماید تا شات های لیزر دقیقا کنار هم زده شده و هیچ نقطه ای بدون تاثیر لیزر باقی نماند و همچنین موجب هم پوشانی و سوختگی نمی شود.

  • MeDioStar ST:

ST MeDioStarهمانند هندپیس XL دارای تکنولوژی Twin Wave می باشد و طول موج 810 و  940 نانومتر را به صورت همزمان به بدن ساطع می کند، در نتیجه طول موج 810 نانومتر جهت تخریب فولکول های مو و طول موج 940 نانومتر برای منعقد نمودن عروق تغذیه رسان فولیکول ها است، که این ویژگی منحصر به فرد، باعث نتایج فوق العاده ای در درمان و از بین بردن موهای زائد شده است.

هندپیس ST دارای اسپات سایز cm² 4/1 با قابلیت افزایش فلوئنس تا j/cm²47 می باشد که با بهره گیری از مد Smooth Pulse می تواند به سرعت و بدون درد به رفع موهای زائد بپردازد.

از مزایای این هندپیس این است که علاوه بر رفع موهای زائد دارای مدهایی جهت درمان آکنه و جوش، جوانسازی و روشن سازی پوست را نیز دارا است.

  • هندپیس عروقی Vascular:

بسیاری از خانم ها از وجود عروقی که در زیر پوست، به خصوص ناحیه پاهای آنها بر اثر اضافه وزن یا افزایش سن ایجاد می شود، ناراضی هستند و درمان این عروق از طریق دستگاه های دیگر بسیار دردناک و پر هزینه است. هندپیس اختصاصی Vascular برای درمان بیماری های عروقی همچون وریدهای ساق پا، همانژیوم، خال های لکه شرابی Port Wine، تلانژکتازی و سایر عروق سطحی کاربرد دارد. هندپیس مخصوص واسکولار با طول موج 940 نانومتر، درمانی سریع و غیر تهاجمی را بدون نیاز به ماده بی حسی و بی هوشی فراهم می آورد.