ژل رستیلن چیست ؟ 

محصولات رستیلن ژل های تزریقی، تولید شرکت Q-Med در کشور سوئد هستند که ماده اصلی آنها هیالورونیک اسید غیر حیوانی است. این ماده که بطور طبیعی در بافت های بدن و بخصوص لایه میانی پوست (Derm) ساخته می شود با جذب آب، به پوست حجم ، استحکام و طراوت می بخشد .

 

 

 

 

 

شرکت  Q-Med تنها تولید کننده هیالورونیک اسید با تکنولوژی  NASHA  است که شبیه ترین ماده به هیالورونیک اسید طبیعی بدن را عرضه می کند .

با تزریق رستیلن و تامین هیالورونیک اسید تغییرات دلخواه را می توانید سریع، راحت و طبیعی در چهره خود بوجود آورید. تنوع محصولات رستیلن امکان برطرف کردن چروک ها، حجم دهی لب ها، گونه ها و جوان سازی پوست صورت، گردن و دست ها را با یک تزریق ساده برایتان میسر می سازد .

چرا  رستیلن ؟

برای دست یافتن به زیبایی مورد نظر محصولات بیشماری وجود دارند اما تنها بهترین ها هستند که زیبایی را همراه با سلامتی و اطمینان ارائه می دهند. محصولات رستیلن اولین و با سابقه ترین ژل های هیالورونیک اسید هستند که نتیجه سالها تحقیق ، مطالعه و تجربه اند .

رستیلن دارای بالاترین استاندارد ها و مدارک جهانی و تائیدیه وزارت بهداشت ایران بوده که این مزیت، آن را از دیگر ژل ها متمایز می کند. 11 میلیون تزریق موفق طی 15 سال گذشته ، بدون عارضه، گواهی است بر کیفیت بی نظیر و موفقیت روز افزون این محصول .

ساخت منحصر به فرد رستیلن باعث می شود که ژل بطور یکنواخت پخش شود و بدون جابجایی در محل مورد نظر ثابت بماند. تزریق رستیلن اختلالی در حرکات صورت بوجود نیاورده و نتیجه ای کاملا طبیعی ایجاد می کند .

نازک ترین سوزن طراحی شده، تزریقی راحت و کم درد را تضمین می کند.با رستیلن فرو رفتگی ها و چین و چروک ها را می توانید پر بکنید و نتیجه را بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید. رستیلن نسبت به دیگر ژل ها دارای طولانی ترین زمان ماندگاری است .

 

در مورد رستیلن از پزشک متخصص خود سئوال کنید .