برند نوروا NOREVA-LED

بیش از دو دهه یعنی اوایل دهه ۹۰ میلادی است که لابراتوار درماتولوژیک LED تحقیقات خود را در کشور فرانسه آغاز و نام خود را با عنوان لابراتوار نوروا- لد ثبت کرده است. این شرکت تحقیقات خود را در زمینه درک و تحقیق درمورد هم‌ایستایی (homeostasis) پوست، مطالعه درمورد پوست، تحلیل ظرفیت‌های طبیعی آن و عناصر ساختاری که از پوست محافظ کرده و آن‌ را بازیابی و ترمیم می‌کنند، شروع کرد.

محصولات این شرکت برای انواع پوست ها مناسب هستند.لابراتوار نوروا لد در جهت محافظت ، ترمیم و بازسازی پوست پیشگام می باشدهر محصول گویای فرایند های منحصر به فرد است و مواد فعال موجود دراین محصولات باعث سازندگی و حفظ طبیعت پوست می شود.

لابراتوار لد به کمک تیمی از پزشکان متخصص پوست و دانشمندان علوم دارویی، بهترین محصولات با تحمل پذیری بالا رادردسترس مردم قرارداده است.محصولات Noreva شامل مواد اولیه‌ای می‌شوند که به یکپارچگی پوست و بازیابی ظرفیت‌های طبیعی آن کمک می‌کنند. با کمک محصولات نوروا پوست عملکرد فیزیولوژیک و تعادل طبیعی خود را بازیابی می‌کند. تحقیقات پیشرفته برند نوروا ترکیبی از عملکرد سطح بالا، ماندگاری طولانی و نوآوری در استفاده از گیاهان دارویی را ارائه می‌کند.

لابراتوار نوروا امروزه نقش مهمی را در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی مدرن ایفا می‌کند. اولین محصول این برند در سال ۱۹۹۰ معرفی شد. نوروا طیف وسیعی از محصولات دارویی را با هدف درمان پوست و مو و در کنار آن محصولات روزانه مراقبت از پوست و مو را ارائه می‌کند. تمامی محصولات نوروا تحت گواهینامه‌های معتبر ISO و مطابق با الزامات پزشکی و داروسازی جهانی توسعه می‌یابند. به علاوه، برای اطمینان یافتن از ایمنی حداکثر محصولات، آزمایش و کنترل‌های دقیق بر روی مواد خام و تمامی مراحل تولید محصولات انجام می‌شود.

محصولات نوروا به هشت دسته تقسیم می‌شوند: محصولات مخصوص پوست‌های حساس و واکنشی، محصولات ضد پیری، محصولات مخصوص درمان تغییر رنگ پوست، محصولات مخصوص پوست خشک، محصولات مخصوص انواع نواقص پوستی، محصولات مراقبت از پوست و مو، انواع ضد در حال حاضر نوروا در بیش از 70 کشور حضور دارد و از رشد و توسعه بین المللی اش به خود می بالد.

آدرس سایت: www.noreva-laboratoires.com

نمونه محصولات این برند فرانسوی:

NC ژل ضدجوش اکسفولیاک نوروا

کرم ضدجوش گلوبال 6 اکسفولیاک نوروا

فلویید ضدآفتاب SPF50 اکسفولیاک نوروا