استاندارد لیفت بدون جراحی صورت CPT thermage

 ترماژ ایده ال ترین روش برای محکم کردن ( سفت کردن ) پوست است ، در این روش از خاصیت thermal effect  استفاده میشود. رشته های کلاژن در اثر افزایش سن و نیروی جاذبه دچار کشیدگی و تغییر شکل میشوند ، بوسیله این روش با ایجاد گرمای کنترل شده و هدفمند روی رشته های کلاژن موجب بازگشت آنها به شکل اصلی و لیفت میگردد .

 دستگاه CPT thermage  جدیدترین تکنولوژی برای این هدف میباشد . تکنولوژی منحصر به فرد این دستگاه با تابش امواج رادیوفریکوئنسی (Radio Frequency)از یک ماتریکس ۶۴ نقطه ای به گونه ای عمل میکند که بالاترین حد  thermal effect  بر روی رشته های کلاژن اعمال گردد.

 لیفت ناشی از دستگاه CPT thermage  به شکل قابل ملاحظه ای بیشتر از دستگاه های رادیوفریکوئنسی (Radio Frequency) معمول است . این دستگاه با داشتن ماتریکس منحصر به  فرد خود تخلیه انرژی را در لایه های کلاژن به شکل خوشه ای انجام میدهد و لذا توانسته است به عنوان بهترین استاندارد لیفتینگ صورت شناخته شود . این تکنولوژی برای شرکت ترماژ به ثبت رسیده است. برخی از مقالات اثرات تحریک کلاژن سازی را هم برای این تکنولوژی منحصر به فرد قائل هستند .

 در مطالعات انجام شده  اثرات لیفت پایدار و طولانی مدت  برای نواحی مختلف مانند  صورت ، گردن ، پشت ، بازو ، شکم ، باسن  نشان داده شده است. اثر بخشی تکنولوژی CPT thermage  بر روی چین های کنار چشم ، خط خنده ، خطوط پیشانی به اثبات رسیده است .

 با لیف به روش CPT thermage  میزان انعطاف پذیری ( الاستیسیته ) پوست به شکل چشم گیری افزایش پیدا میکند. تکنولوژی ماتریکس CPT thermage   تنها تکنولوژی موجود برای لیفت و فرم دهی کل بدن است .

 عوارض جانبی شامل مختصری گرما و قرمزی در سطح پوست است که پس از طی مدت زمان بسیار کوتاهی از بین میرود . این روش بدون درد بوده ولیکن قبل از انجام آن کمی پماد بی حسی روی پوست گذاشته میشود علت این کار تحمل بهتر دما است .